Մարքեթինգ ԱՅԲ-ից ՖԵ : Ֆիլիպ Քոթլեր
ԿՈԴ
293829
Special Price
5,000դր.
Regular Price
6,300դր.
ԱՌԿԱ Է
Ֆիլիպ Քոթլերին անվանում են «ժամանակակից մարքեթինգի հայր»: Նրա հեղինակած այս գիրքն առանձնահատուկ է նրանով, որ գրված է մասնագիտական և միևնույն ժամանակ
Կատեգորիա: Գրքեր, Բիզնես և Ինքնազարգացում
Ֆիլիպ Քոթլերին անվանում են «ժամանակակից մարքեթինգի հայր»: Նրա հեղինակած այս գիրքն առանձնահատուկ է նրանով, որ գրված է մասնագիտական և միևնույն ժամանակ հանրամատչելի լեզվով, այն խորքային ներհայեցմամբ ներկայացնում է մարքեթինգի 80 առանցքային հասկացությունների համառոտ քննությունը: Առանձին հասկացությունները դասավորված են այբբենական հերթականությամբ և հավակնում են ծածկելու մարքեթինգային ժամանակակից մտածողության ու խնդիրների ողջ տիրույթը:
Հոդվածները ինքնուրույն միավորներ են, որոնք նաև խաչաձև հղումներ են պարունակում: Գիրքը նախատեսված է ինչպես մարքեթինգի մասնագետների, այնպես և ոլորտով հետաքրքրված ոչ մասնագետների համար:
ԿՈԴ | 293829 |
---|---|
Արժեք | 6,300դր. |
Բրենդ | Զանգակ |
Հեղինակ | Ֆիլիպ Քոթլեր |
Վերնագիր | Մարքեթինգ ԱՅԲ-ից ՖԵ |
Հրատարակիչ | Զանգակ |
Շարք | Բիզնես |
Տարեթիվ | 2024 |
Լեզուն | Հայերեն |
Էջերի քանակ | 232 |
Շապիկը | Կոշտ |
Տպագրության ձև | Սև սպիտակ |
Արտադրման երկիր | Հայաստան |
Գծիկավոր կոդ / Barcode / | 9789939990972 |
ISBN | 978-9939-99-097-2 |